Anna Petterssonal

HAHHA STOPP SÅG NU ATT JAG RÅKAT SKRIVA PETTERSONAL I RUBRIKEN TÄNKER EJ TA BORT PGA SÅÅÅÅ ROLIGT HAHAH MEN HON HETER Petterson
   Var nyss och såg Anna Petterssons uppsättning av Fröken Julie. Efteråt fick vi prata med henne. Det var. Så bra. Älskar allt. Älskar henne pga så viktig, tänkande människa men också pga så inspirerande och förstående.. på något sätt. Så fantastisk. Så fantastisk kväll. Så fantastisk version av Fröken Julie. Så bra. Nu är jag trött men ville skriva ner det lite innan jag ca somnar/blir ledsen av trötthet pga det kändes så viktigt för mig att höra absolut allt hon sa. Just nu. Det kändes som att jag fick det när jag behövde det väldigt mycket om en kan säga så utan att låta för romantisk. Haha. Hejdå, godnatt, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0