Awkward

   Skulle absolut kunna tänka mig att spendera RESTEN AV MITT LIV: på Simon J. Bergers bröstkorg. För alltid. Känns det bra att jag skriver något fint och kärleksfull för en gångs skull? Ja? Nej för ni ba "lol varför ska du vara beroende av en man kan du inte spendera resten av ditt liv på din egen bröstkorg samtidigt som du gör något värt för människor exempelvis lajvar Gudrun Schyman? VA? *host* underpresterare *host* ambitionslös *host* HALLÅ JAG SÄTTER I HALSEN HÄR OCH KAN DU HJÄLPA MIG? NEJ! MEN HADE DU VARIT LÄKARE HADE DET VARIT ANDRA BULLAR/POTÄTER/ROTFRUKTER MED MJÖL". Finns det ens ett uttryck som går "då hade det varit andra potäter" ahhaha nej jag är sämst? Skoja, jag är rolig. Back to scenariot i första meningen.
   Håll käfter Jessicas Inre Prestationsröst, jag tycker faktiskt det låter ganska mysigt att ligga nära någon som är bäst enligt ALLA FUCKING INDIKATIONER (vilket jag måste tillägga pga känner inte honom osv lol) och gosa och bara vara varm och må bra. Så! Faktiskt.
   Kan ni som titta på detta ansikte och säga att ni INTE vill spendera resten av era liv next to den halvsvaga skäggväxten? Nä.
 
   *Dör* samt avgår från diskussuionen pga jag börjar bli jävligt creepy. Kul ändå att jag suttit honom på samma pedistal som jag skulle kunna avrätta någon för att ha suttit mig på :) He he inte AVRÄTTA men avrätta. Skoja. Hej då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0