Bra början av struktur men det slutade som! det! brukar!

   Återigen tanken "eh om en ska börja skriva lite eh mer strukturerat igen så andra människor än jag någonsin kan läsa allt jag skriker" men det blir ju problematiskt när jag bara skriver i fall av EXTREMA KÄNSLOR SOM MÅSTE UT och då blir det precis så. Allt i ett enda andetag av hets och skrik, typ. Men ska börja strukturera upp livet, började genom att mejla tjejjouren i Västerås om hur man kan engagera sig bäst när man missat alla utbildningstillfällen hela hösten. Heee. Nu ska jag läsa på om F! inför mötet på onsdag??! Så läskigt med en politisk förening som är helt nystartad och man inte har någon aning om de har någon större aning än jag om hur man gör? För att ba, va bäst. Som förening. Som person vet jag ju redan. ;)););););););. Skoja. Men bra! PEpp! Grejer! Göra! Köra! Kaffe nu! HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0