Ledsen smiley

   Älskar ordet uppmärksamhetshora? I sammanhanget att man lite satiriskt använder det om sig själv? Kanske för att jag kan tänka mig Paul i Torka aldrig tårar utan hanskar säga det (alltså i ett sånt självkärlekssatirsammanhang). Fick ordet från statusuppdateringen:
 
"Nyss hemkommen från en spelning som gav mig så jävla mycket. Styrka, inspiration, självförtroende, kärlek, värme och mycket mer. Tack! 
Nu ska jag svulla pepparkakor och lyssna på Winnerbäck och känna mig nöjd. Nöjd? Ja.. Jag ska fan känna mig nöjd. Det händer inte ofta med den här självupptagna pessimisten, denna självutnämnda antagonisten och uppmärksamhetshoran."
 
   (JAG VET att jag fortfarande fuckar med mina styckesindelningar men tycker det är så JÄÄÄÄVLA FUUUULT utan indrag i början av meningar och ibland vill jag ju göra en blankrad för annars blir texten så himla lång???? Fult och svårläst???) Det var det jag blev skitarg nu för att en människa försvarade kappahls sexistiska 50 shades of Grey-reklam och jag ba FUCKAR UUUUR BLIR SÅ ARG men ja var asglad på vägen hem från teatern för teatern är bäst och alla såna här murar bara bryts ner litet i taget och så men läskigt men kult men läskigt okej ska sluta skriva nu orkar inte hej då tack MÄNNISKAN SOM förstörde mitt fina humör :'( ledsen smiley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0