NEJ NEJ NEJ

   Nej alltså nej bara nej kan inte ens sätta ORD på dessa hemska, missundsamma och ARGA tankar jag känner mot berit och hens flickvän KAN INTE ENS KAN INTE *kippar efter andan* okej för jag ÄR inte Lev Tolstoj och jag KAN INTE skriva som en gud och ALLT SUGER och framförallt alla suger och allt är sämst utom Domhnall Gleeson han suger inte han är fin och Berit var också fin TRODDE JAG VA men det var han inte va utan han var sämst och sämst och sämst och hans flickvän är fan minst lika sämst eller inte riktigt men känner ba en kniv i ryggen från den kvinnan också pga tog systerskapet och bajsade på det och jag ba ?!?!??!?varför vad hände jag var på andra sidan jorden när allt detta hände men tack världen jag till tacka världen, berit, hans numera flickvän (de ÄLSKAR varandra) vill även tacka alla människor som kan bli kära på en sekund pga inga intimacy issues eftersom de mer än alla andra får mig att känna mig sämst pga påminner mig om en av mina sämsta sidor SOM JAG HAR AV EN ANLEDNING OBVIOUSLY så är det bra att jag har dessa issues för annars hade jag varit jättekär i william och fucking gått sönder nu men det gjorde jag inte men nästan lite men inte ändå inte EFTERSOM jag inte lät mig själv mitt hjärta hjärna någontin känna mer än en viss gräns (som jag tänjde på mm all for nothing) eftersom jag AV ERFARENHET vet att man inte kan lita på människor OCH FRAMFÖRALLT INTE LÖJLIGA MÄN ELLER LÖJLIGA MÄNNISKOR SOM KÄNNER ENORMA SAKER HUR SOM HELST dessa människor är så farliga.
   Löjliga Människor som känner stora saker, starka känslor, dras med i saker väldigt lätt är så farliga för man ba JAHA fattar inte hur lätt de har att känna så man tror att det är något speciellt men en sekund senare känner de lika starkt och stort för något annat och då står man där tomhänt med det förstörda hoppet och besvikelsen efter att för en sekund ha TROTT att denna människan va bra, att man var speciella för varandra, att man fick varandra att känna saker VILKET INTE HÄNDER VARJE DAG (obs ilska pga idioti räknas ej för ja obvi) men så visar det sig att det VISST händer varje dag - för VISSA människor som inte tar så tung på dödstunga känslor som att ÄLSKA AKA DÖ FÖR EN ANNAN MÄNNISKA CA. MM där står man lurad av sin egen illusion att man inte kan ta lätt på vissa känslor. Där står man handfallen och känner sig DUM för att man inte kan känna lika mycket som vissa andra men tänk om alla var lika jävla dumma och kände lika jävla mycket för varendaste liten sak som hände VAR SKULLE VÄRLDEN VARA DÅ ja antagligen hade alla människor begått självmord pga blev ledsna när de inte hade paprika hemma att ha på mackan pga ALLA KÄNSLOR ÄR ENORMA.
 
   Jag vet att jag är oresonlig nu. Jag vet att jag är helt jävla dum i huvudet som jämför självmord med den lilla besvikelsen över att inte ha paprika hemma. Jag VET. Jag vet. Jag vet att jag är totalt ignorant mot dessa känslosamma personer eftersom jag inte alls försöker mig på, för en sekund, att ha förståelse för hur de fungerar. MEN JAG BRYR MIG INTE. JAG BRYR MIG INTE ALLS. Just nu bryr jag mig inte, kanske kommer jag vara mitt vanliga, resonliga, pk-jag även i denna frågan någon dag. Äver i över-feelings-personer frågan. MEN INTE IDAG. Idag är inte den dagen. Idag är dagen jag fortsätter köra ut all ilska ur min kropp mot dessa människor som bara gång på gång tar bitar av mig och inte bara krossar dem utan gräver ner de i havets botten där de förmultnar och alla småfiskar och plankton kommer och äter upp alla ruttna små bitar folk tagit ifrån mig eftersom de inte längre sitter fast utan någon jävel som inte tänker på andra utan bara är upptagen med sina egna STORA KÄNSLOR har kastat bort bitarna utan eftertanke. INGEN JÄVLA EFTERTANKE. Och man kan tro att bitarna inte är så lätta att bända bort från min person. Jättesvåra. Jag kan tro att de är jättesvåra att bända loss. Men det är bara för att de är så hårda på det hårda skalet att jag inte KÄNNER när de bänds loss jag känner bara hur de saknas när någon plankton börjar smaska på dem. DÅ känner jag att de saknas och att de är så jävla långt bort och nu måste jag bygga nya bitar som kan ersätta de gamla (och det är väldigt viktigt att hinna göra detta innan fler bitar bänds loss för annars står man där utan bitar tillslut och är bara ingenting för alla delar av en simmar runt i havet inuti djur). Nya bitar av mig själv som tar så mycket kraft att bygga och man kan inte ens börja bygga i tomrummen på en gång eftersom det tar så himla lång tid innan man ens märker tomrummen som folk skapar i en. Och man kan inte göra något för alternativet är att aldrig någonsin lita på en människa och det går ju inte då är man liksom en hel bit som ruttnat inifrån och då finns man inte heller. Så man måste låta människor komma nära och man MÅSTE riskera att förlora bitar av sig själv till människor som inte är försiktiga med dig men det gör ONT och det är JOBBIGT och det tar TID att bygga nya bitar. SÅ FORGIVE ME OM JAG INTE HAR FÖRSTÅELSE FÖR ALLA MÄNNISKOR SOM TAR BITAR AV MIG FÖRLÅT-MIG MEN DET ÄR INTE MITT FEL ATT NI ÄR TANKELÖSA MEN KÄNSLOFYLLDA DET ÄR INTE MITT FEL ATT NI TAR MINA BITAR JAG FÖRSÖKER JU BARA VARA EN MÄNNISKA ISTÄLLET FÖR EN ROBOT SOM RUTTNAR INIFRÅN MEN TACK!!!!!!!!!! FÖR ATT NI GÖR LIVET SVÅRARE OCH TAR SÅ MYCKET ENERGI FRÅN MIG. All energi som går till nya bitar skulle kunna gå till lycka men NEJ FAN NI KÄNSLOMÄNNISKOR FINNS JU OCH SABBAR HELA SYSTEMET MED ERA ÄCKLIGA - ja, äckliga - känslostormar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0