NOSTALGITRIPP PÅ G behöver påminnas om mina forna glorydays som skribent (LOL)

   han var totalt jättetöntig idag och fjantade sig efter att jag kört en asfin titanic-överexalterad dans med en annan man. han gjorde en sån här, exakt så som jag hade gjort, "jahaja ja men jag kan också kladda, jag". trots att jag inte kladdade. trots att jag var den som blev uppdragen till dans. det visste ju inte han. hade inte gjort någon skillnad, både han och jag hade ändå blivit småsint och sura av det hela.
nu låter det ju nästan som att jag klumpar ihop oss med flit, "åh vi har så mycket gemensamt", nej. nej. vi är verkligen så lika. och det dödar mig.
 
Älskar ändå detta pga SnyggKarl-tider <3 Samt att det var Micke som drog upp mig att dansa och han är en sån där fin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Samt att jag minns denna kväll (eller denna DEL av kvällen) så klart när Micke drog upp mig och vi dansade så låtsaspassionerat och kul, och sen hur jag ser Snyggis göra detsamma med en asbra brud (som jag nu ca älskar pga asbra men då inte alls kände) precis efteråt. Dog. Av bekräftelse och komik i situationen?!

Kommentarer
Postat av: josefin PORRIS

asså första stycket låter som en bok??? skriv en bok tycker jag aAATT DU BORDE

2013-11-23 @ 14:16:07
Postat av: Till Porris

LOL älskar dig extra mkt nu men nej ser du inte rubriken eller detta är mina FORNA glorydays som skribent <3333

2013-11-24 @ 22:34:17
URL: http://stadsvandringar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0