STYCKESINDELNINGAR

   Blir så ledsen varje gång jag läser forna gånger jag skrivit "jag kanske borde bli ingenjör istället!!!! Höhö tryggt och säkert och bra ;)"? Blir jätteledsen av det haha. Jessica varför sårar du dig själv ditt lilla ansikte? Fett onödigt Forna Jessica varför hålla på att förminska och krossa dina egna drömmar? Det är väl lite dumt? ELLER JÄTTEDUMT!!!!!!!!!! Kan en bara få drömma om stora livet utan att läsa sig själv skriva om hur det vore mycket bättre att satsa på något mer livslustdödande? Uh. Peppbilder NU!!!!!
 
 
   Men också denna kärlek (vet att bilderna är överväldigande mycket på Leo vilket jag så här i efterhand kan tycka är sämst men i stunden så var det säkert så att jag... bara var sämt så för Kate är en gudinna i denna film också men lägger ändock upp bilderna pga fantastiska och fantastisk film och Leo ser SOM VANLIGT ut som ett barn? Nej men i förhållande till sin ålder i alla fall? Se r alltid så himla young ut? Aja han är en stjärna)
 
   Ok det är typ bara Leo men yes. Bra där Jessicas Hjärna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0