Du kan skrika eller hata mig tänker ändå alltid välja dig så DON'T WORRY 'BOUT ME

   Saker jag inte tycker om:
Nagellack?! Så jobbigt när d börjar lossna och ser ut som skit men så fint att man vill måla ändå.
Människor
 
   Äsch. Blir sentimental av listor. Känns som när jag gick i högstadiet och ba hade ett helt annat liv än idag. Har haft så himlans många dåliga dagar sen jag kom hem? Känns konstigt för jag brukar inte ha dåliga dagar och inte flera i rad. Typ. Vill införskaffa mig saker och få struktur men vågar inte pga instabil ekonomi. Men kanske kan köpa lite hårnålar iaf för tappade bort alla mina SAMT min hårmunk så jävla tragiskt hur slarvig jag är. Men behöver känna mig lite glamourös imorgon och tralla runt på stan i höstkylan och kolla på materiella ting. Behöver röra på mig och göra sånt som jag brukade typ, kanske kan gå till stan och allt. Allt blir så rituellt när man typ.. har tid att göra det rituellt. Som att sminka sig. Älskar det så mycket när jag har tid för det är liksom en ritual, inför vad vet jag inte. Patriarkatet. Håret är också kul att göra saker med som en ritual. Kläder not so much men skitsamma.
   Everything's konstigt och alla länkar till Maggios "Hädanefter" och ba *detta e story of my liiiife* och jag ba :( den är ganska lam om du inte sjunger den till barnet du inte har :( men who am I to judge. Alltså jag DÖMMER inte så eller vad är ens dömma jag undrar bara varför Hädanefter är en bra grej i en kärleksrelation när hon sjunger "Vad du än kan tänkas göra som är dåligt kan det aldrig vara oförlåtligt.. Du kan skrika eller hata mig, tänker ändå alltid välja dig". Vill ni se min fina byxdress jag ska ha om jag går på maskerad? JAaaa d vill ni såklart tar en bild nu oki bra att dokumentera saker
 
 
Ah det är skitsvårt att ta helkroppsbilder med en kamera som räknar till 3 men fin va??? å så äre byxor whaaaat mm byxdress whut man tror det är en klänning men nej d är inte osv
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0