Uh

   Everything about you is fucking perfect, my love. I don't mean to be... the kind of person. Who says things like that. But I kind of had to, becaus, of. Your face. And like. Complete being.
 
   MIN HJÄRNA GÖR SÅ JÄVLA ONT. Nä men mitt huvud uh måste sova varför sover jag inte. All work and no play makes jessi a dull person so instead she plays at night instead of sleeping which makes jessi a destroyd, sleep deprived girl. Jag har tänkt på mycket okej, följande: politik, Han i göteborg (OBS! VEM VEM VEM är Jag som skriver "Han", med stort H?? JAG UNDRAR, VEM JAG ÄR), att vara med far-/morföräldrar pga *de kommer inte vara kvar för alltid*, att livet är ett jävla kaos hej då ska betala 25 000 för en skola nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0